Systemd odpojuje disk pod rukama

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Říjen 3 16:56:04 CEST 2016

On Mon, 3 Oct 2016, Jan Kasprzak wrote:

> [...]
> : -- Support: http://lists.freedesktop.org/mailman/listinfo/systemd-devel
> : --
> : -- Unit ceph2.mount has finished shutting down.
> [...]
> : Jak se da systemd vysvetlit, at dela to co pisu a nesaha mi pod ruky?
>
> 	Objevil jsem quick fix na tento problem: pokud spustim prikaz
> systemctl daemon-reload
> tak uz "mount /ceph2" projde a systemd nema snahu po uspesnem pripojeni
> tento svazek hned zase odpojit. Ale proc tomu tak je, to fakt nevim,
> a cistejsi zpusob reseni tohoto problemu taky neznam.

Podle me ani cistsi reseni neni.. kazdopadne diky, pisu si to do svych
poznamek "o zvlastnostech systemd". Mozna to v budoucnu vyresi
systemd-mount. Mimochodem co je obsahem te "unity"?
Neni tam ten /dev/sdbx?

OT: Jinak systemd je tak chytry, ze vam pripoji i swap partition smazanou
z MBR tabulky - nevim jakym usilovnym hledanim ji najde, trva mu to 1min
30s, ale proste kdyz ji mate ve fstab tak ji pripoji a hotovo... bohuzel v
pripade systemd nelze generalizovat, treba to delala jen nejaka verze, ze.

> -Y.

Adam Pribyl