ups - 3 serveri

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Neděle Říjen 9 12:58:58 CEST 2016

Ještě doplním: apcupsd též umožňuje síťovou komunikaci, takže též lze
použít i na Windows v roli slave.

Například v případě libvirt jde nastavit, zda se při vypínání hostitele má
hostovaným stojům má poslat pokyn k vypnutí a nebo zda se mají uspat. Při
uspávání tak mohou virtuální stroje přečkat i výpadky proudu.

--
Slávek