ups - 3 serveri

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Říjen 10 08:09:59 CEST 2016

To je jeste dobry, dalsi faze je, ze prestane fungovat web, jen odpovida na
icmp echo. Pomuze jen restart odpojenim od elektriky i baterky.

Mame techdle UPSek mraky a posledni dobou uz je neobmenujem jen vyhazujeme,
odchazi i elektronika.

Co by jste chtel na designu z roku 123 bez jakekoliv snahy o aktualizaci :-(

Tu posledni vetu vsak nechapu, co s tim ma co delat Eaton? Zatim na
pomyslnem zebricku je mam daleko pred APC. Ale uz taky zklamali. Online
upsce (model 9130) odesly baterky (nejspis kvuli teplu), upska pri vypadku
el. sla okamzite do tmy, po nabehnuti stale tvrdila, ze umi jet hodinu.

Ohledne toho co tu nekdo zminoval, tak APC Back-UPS CS 500 k serveru moc
nepatri, muzete mit potize s prepinanim chodu na baterky. Zkuste nekde
sehnat spis APC Smart 750 (pripadne 1000,1500), ty se prodavaji pouzite za
par tisicikorun a jsou vcelku spolehlive a vhodne k vasemu ucelu.

Ohledne softu co tu nekdo zminoval, tak uz zmineny NUT nebo apcupsd. Oba
funguji, i kdyz nut je asi slozitejsi nastavit a nektere veci tam funguji
divne. Ale ani jeden z nich neumi resit zrovna HS 500, tam se to resi
vykradanim a parsovanim toho html webu, ale strasne moc dulezitych informaci
tam chybi. Neumi udelat pozdrzeny start a podobne. Takze k serverum se tadle
ups prakticky vubec nehodi.

On 8.10.2016 18:27, Petr Simek wrote:

> Zdravim
>
> Nad APC jsem uz zlomil hul. Mimochodem mam dve HS500 - to jsou darecky.
> Maji admin webove rozhrani takze jsem je mel monitorovane. No a nejdriv
> se stalo ze jedne dosla baterka, na coz ten kram reaguje vypadkem i kdyz
> je napajeni OK (dela si nejake pravidelne testy) a zaroven si pri tom
> zmenila MAC adresu na nejakou jinou. Nechapal jsem, ale nevadilo mi to.
>
> Pak to same udelala i druha HS500 - spatna baterie, autotest -> vypadek.
> No a taky si zmenila MAC adresu - na tu samou jako ta prvni ! A neda
> [...]

Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz
"Maybe one day you will learn that your way is not the only way."
                                         Opher [StarGate: The Nox]