CEPH?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Říjen 18 10:43:58 CEST 2016

	Zdravim,

Jan Marek wrote:
: všiml jsem si v jednom z předchozích vláken, že Yenya používá na
: MUNI CEPH. Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s používáním, zda
: jej máte v produkci nebo pouze v testu a jak jej používáte
: (uvažoval jsem o nasazení jako block device pro KVM virtualizaci).

	Ano, takto to pouzivam (nad tim OpenNebula).

: Jak to zálohujete?

	Zalohuju jen vybrane VM zevnitr tech VM samotnych. Spoustu veci
je tam experimentalnich, ktere nema cenu zalohovat.

: Používáte snapshoty?

	Zatim ne rutinne, ale OpenNebula umi delat copy-on-write
klony (jakoze nad stejnym image pustit vic neperzistentnich VMs),
to pouzivam.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |