Linux ako Terminal Server - pouziva to niekto?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Září 29 22:45:55 CEST 2016

Ja jsem asi pred 7 lety pouzival
https://help.ubuntu.com/community/UbuntuLTSP a chodilo dobre.
Klientske PC byly 433MHz Celerony. Od te doby jsem LTSP nevidel, takze
se nemohu blize vyjadrovat.

Otazka ke KDE - je nutne tak narocne GUI? Osobne na starsi PC (ne
Terminal Server) davam XFCE, na hodne stare LXDE.