hry pro kluky

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 13 13:53:13 CEST 2017

Jaroslav Lukesh wrote:
: nejlepší onlinovka pro všechny váhové kategorie je beztak slither.io
: ale chce to aspoň dvoujádro.
:
: Dělal  jsem na to děckám ovladač s arduinem a PSP joystickem (na
: windowsech nejede - chybí ovladač, na linuxu PnP). Kdyby někdo
: chtěl, dám to sem.

	No já bych uvítal nějaký funkční kód pro USB joystick
na AVR MCU, abych se nemusel vymýšlet s HID deskriptorama.
Je to pro Arduino které ma HW USB, nebo je to nějaká ta emulace přes
knihovnu V-USB?

	Můj záměr je připojit PPM výstup ovladače RC letadla
jako USB joystick a mít to jako vstup k některému RC simulátoru
(zatím používám crrcsim). Pěkné je, že moje rádio umí PPM jak na
kabelu učitel-žák, tak i na straně přijímače. Takže si dokonce můžu
vybrat, kterou část k tomu počitači předhodím.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |