Ovladac USB - Re: hry pro kluky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 13 17:09:32 CEST 2017

Ten joystick je udělaný jako myš uprostřed obrazovky. WASD je klávesnicová
varinata, kdy to sype písmena.

Je to na Digispark ATTiny85 přímo s USB portem. Kvůli využití AD převodníku
na portu s funkcí RESET jsou potenciometry podepřené 2,5V referencí TL034,
takže mají jakoby svoji virtuální zem posunutou skoro o půlku rozsahu.
Přemostěné jsou odporem (asi 3k3), blokované kondenzátory - jak virtuální
zem, tak i výstupy snímačů. Kombinace PSP joystick a USB napájení je docela
kritická. Pro přesnější pohyb by bylo potřeba to napájení vyřešit líp.

Joystick v režimu joystick - syn mi referoval, že to skoro nic nepodporuje a
že by to stejně bylo k ničemu, že je lepší myš.

Lepší by bylo použít Arduino Pro Micro, ale to jsem doma už neměl.

Pozor - Pro Micro jsou extrémně háklivé na kvalitu napájení. Notebook už mi
jich odrovnal počet větší než by mi byl milý. Digispark s Tiny85 vydrží víc,
ale taky se mi už z několika zakouřilo - má na sobě ochrany 5,1V, Micro je
nemá!!!

Je potřeba hacknout knihovnu, je to v tom ZIPu. Je tam doplněný režim pro
absolutní pozici.