ibus, japonština, netbeans

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Duben 17 17:05:46 CEST 2017

Josef Leo Bureš wrote:
: Dobrý večer,
:
: Zkouším vytvořit česko-japonský slovník a mám problémy s NetBeans a zadáváním
: kanji respektive s psaním kany, v některých aplikacích (yakuaze (terminál),
: kate) to jde bez problémů, ale někde to nefunguje (NetBeans, LibreOffice).
: Předtím to šlapalo bez problémů, ale teď se něco pokazilo a za boha nemohu
: dojít na to co je špatně. Potřeboval bych poradit co s tím. Uncle google radí
: jen staré věci.
: http://www.abclinuxu.cz/clanky/navody/vstupni-metody-aneb-japoncum-ascii-nestaci
:
: Konfigurace:
: 	vstupní metoda: ibus (všechny japonské metody)
: 	pracovní prostředí: KDE
: 	OS: Debian 8.7

	Reseni problemu neznam, ale pokud to necemu pomuze,
overil jsem prave, ze ve Fedore 25 mi to funguje i v LibreOffice
(NetBeans nemam), a samozrejme i v Terminalu (XFCE4) a Firefoxu.
Jako vstupni metody v iBus preferencich mam tyto:

- English - English (US)
- Japanese - Anthy

Mozna chybi ibus plugin do prislusneho toolkitu? Ja mam nainstalovano toto:

$ rpm -qa | grep -i ibus | grep -v vse_co_nesouvisi_s_ibusem
ibus-gtk2-1.5.14-5.fc25.x86_64
ibus-hangul-1.5.0-6.fc24.x86_64
ibus-libpinyin-1.8.92-1.fc25.x86_64
ibus-libs-1.5.14-5.fc25.x86_64
ibus-wayland-1.5.14-5.fc25.x86_64
ibus-typing-booster-1.5.25-1.fc25.noarch
ibus-1.5.14-5.fc25.x86_64
ibus-anthy-python-1.5.9-1.fc25.noarch
ibus-chewing-1.5.1-1.fc25.x86_64
ibus-gtk3-1.5.14-5.fc25.x86_64
ibus-m17n-1.3.4-21.fc25.x86_64
ibus-anthy-1.5.9-1.fc25.x86_64
ibus-rawcode-1.3.2-7.fc24.x86_64
ibus-setup-1.5.14-5.fc25.noarch

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |