Samba

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Pátek Duben 21 21:54:13 CEST 2017

Jaky OS je na Samba lientech? Toto vypada na nekompatibilitu kesovani na
klientu.

MP

-----Původní zpráva-----
From: Tomáš Koželuh
Sent: Friday, April 21, 2017 8:38 PM
To: 'Diskuse o Linuxu v cestine'
Subject: Samba

Ahoj,
mám takový zajímavý problém se Sambou. Stáhnu přes FTP soubory v adresářích
a ty soubory pak nejsou vidět. Jakmile je v konzoli překopíruju jinam v
rámci SMB sdílených adresářů, tak je vidím normálně. Práva jsou v pořádku,
soubory nemusím nijak modifikovat při kopírování. Taky se mně to nepovedlo
navodit jinak, než nakopírováním přes FTP. Napadá mě, že by mohl být problém
v moc hluboké adresářové cestě nebo tak něco, ale netuším, co bych měl
ověřit nebo na co se ptat googlu. Většina dotazů směruje k tomu, že jsou
špatně nastavená oprávnění, ale ty mám v pořádku.
Netušíte prosím někdo, co bych měl ověřit nebo kde by mohla být chyba?
Předem děkuji za rady.

T.K.