Samba

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 21 22:04:48 CEST 2017

Tak nakonec jsem to ještě jednou překontroloval a adresáře neměly x. Při
předchozích kontrolách jsem si toho nevšiml, protože mně to do toho adresáře
normálně pustilo jenom v něm nebylo nic vidět, až teď po pár dnech to
najednou přestalo jít. Takže blbě nastavená creation mask. Proti
nekompatibilitě mluvilo, že to dělá na XP, 7 a 10, navíc projev byl totožný,
bylo možné zobrazit adresář, ale nebyl v něm žádný obsah.
Takže všem díky, že jste mi věnovali čas, klasicky po napsání dotazu jsem to
vyřešil. Kdybych se nezeptal, tak nad tím ještě aspoň týden budu dumat... :)