Postfix posila "Successful Mail Delivery Report"

Martin Bucek maik na bucek.cz
Pondělí Srpen 7 17:00:54 CEST 2017

Dne  7. 08. 2017 07:10 Tomas Macek napsal(a):

> Ptal jsem se v postfix-users, nakolik je normální podle nich, že by
> mailserver neposlal doručenku o nedoručitelnosti emailu ("FAILURE"),
> ale jednoznačné odpovědi jsem se nedočkal.
> Taky netuším, jestli by to v tu chvíli poslalo nedoručenku o třeba
> překročené kvótě - jestli to taky spadá do toho FAILURE. Ale asi to
> do toho spadá, takže to hádám nepošle taky.

Ahoj,

také nemám rád, když mail server generuje mailové zprávy. :)

Uvedené nastavení (silent-discard, dsn) používám bez problémů. Na
standardní bounce (non-delivery notification) nemá vliv.

IMHO je lepší nedoručitelné zprávy vůbec nepřebírat (např. překročená
quota).

Martin