Postfix posila "Successful Mail Delivery Report"

Tomas Macek macek na fortech.cz
Středa Srpen 9 07:52:20 CEST 2017

On Mon, 7 Aug 2017, Martin Bucek wrote:

> Ahoj,
>
> také nemám rád, když mail server generuje mailové zprávy. :)
>
> Uvedené nastavení (silent-discard, dsn) používám bez problémů. Na
> standardní bounce (non-delivery notification) nemá vliv.

Důležité vědět, vyzkouším, každopádně díky.

> IMHO je lepší nedoručitelné zprávy vůbec nepřebírat (např. překročená
> quota).

Můžu vědět jak máte ty kvóty vyřešené, aby se mail, který by už kvótu
překročil, nedostal do fronty a byl odmítnut už třeba na RCPT TO ?

Tomáš