rpmbuild a "el7_4" v release

Úterý Srpen 22 23:06:53 CEST 2017

On Mon, 21 Aug 2017, Jan Kasprzak wrote:

> 	Memu estetickemu citeni se prilis nelibi, kdyz vezmu src.rpm
> ktere ke me prislo jako el7_4, binarni rpm se taky jmenuje el7_4,
> ale vysledkem rebuildu na 7.4 je balik jineho jmena.

No... při troše snahy by se dalo udělat src.rpm takové, že výsledkem
rebuildu by byl balík nejen jiného jména (a to opravdu jména a ne verze)
ale obsahující úplně jiný software. :)

> No co uz, se s tim smirim. Snad mi to yum nepreplacne.

To, aby to Yum nepřeplácnul, je asi lepší zajistit jinými prostředky.
Třeba přes yum-versionlock(1). Nebo přes exclude u příslušného repa.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sçay-je?"