Velikost kursoru myši (asi souvisí s hi res).

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Srpen 28 11:23:02 CEST 2017

Ahoj,
  po instalaci nového debianu se mě někdy zdvojnásobuje velikost kurzoru myši. Takže se mě hezky dynamicky přepínají 2
velikosti kurzoru - jedna velikost je nastavená, druhá dvojnásobná. Zjištěné podmínky:

Nastavení dvou monitorů do nudle (vedle sebe) to nedělá. Nastavením nad sebou (mám monitory nad sebou, tak je nastavení
vedle sebe poněkud ... frustrující) se aktivuje tato supr cool vychytávka.

Je to zřejmě zase nějaká nová otravná feature, která může souviset s hires monitory, a kterou někdo asi blbě implementoval
podle velikosti a ne podle DPI (soudím dle toho, že monitory mají pořád 96 dpi a dpi info hlásí 100 (moje nastavení).

Nemám ani jeden hi res monitor.

Výpis xdpyinfo
Screen #0:
   dimensions:    1920x2400 pixels (508x636 millimeters)
   resolution:    96x96 dots per inch
   depths (7):    24, 1, 4, 8, 15, 16, 32
   root window id:    0x293
   depth of root window:    24 planes
   number of colormaps:    minimum 1, maximum 1
   default colormap:    0x20
   default number of colormap cells:    256
   preallocated pixels:    black 0, white 16777215
   largest cursor:    64x64

Tady mě zaujala řádka
largest cursor:    64x64

Možná že by stačilo změnit toto nastavení, ale nemám tušení jak.

Používám xfce.

Děje se to v GTK3 aplikacích, GTK2 enty boxes (co jsem se všiml, jinak je kursor normální) i qt aplikacích.

Nevíte někdo co s tím? Nemám tušení co vlastně hledám. Našel jsem nějaké dotazy na toto téma, ale z odpovědí nic nezabírá
a na spoustu dotazů žádná odpověď.

  Kolega sice říká, že je to srandovní, jak se mě mění velikost kurzoru, ale já považuji 64 pixlový kursor za obludný :-(