Re: Velikost kursoru myši (asi souvisí s hi res).

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Srpen 28 14:14:17 CEST 2017

V davnych dobach, kdyz jeste vechno nebylo napul funkcni kvuli Waylandu
tak melo fungovat neco jako

~/.Xresources.
Xcursor.size: 16

coz by melo jit nastavit i pouzitim prikazu xrdb, resp. xsetroot -xcf..

..jenze, to ovlivnuje kurzor jen v X serveru, kazda aplikace si kurzor
muze upravovat (musi aby mohla menit status ze), takze gnome na to
ma nejake svoje dconf nastaveni atd. GTK2 napr:

gtk-cursor-theme-size = 16
~/.gtkrc-2.0?

A abych nezapomel, v Xfce je na velikost kurzoru taky nastaveni pod
Settings->Mouse and Touchpad->Theme