Re: Velikost kursoru myši (asi souvisí s hi res).

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Srpen 28 14:31:07 CEST 2017

Xresources -> Xcursor.size: 16 jsem zkoušel, nezabralo (ech jaké dávné doby kdy to stačilo nastavit na jednom místě :-).
Mělo to ale nechtěný důsledek, že mě to xka zobrazilo na zavřeném monitoru od notebooku místo na externích monitorech, což
mě na chvilku zdrželo.

Nastavení pomocí Settings->Mouse and Touchpad->Theme to právě ignorovalo, a pořád to zvětšovalo kurzor v některých případech.

Před chvilkou jsem přišel na to, že pomůže spustit xfce4-settings-editor -> xsettings -> GTK -> CursorThemeSize a nastavit
z 0 na 16.

Bohužel už nemám potuchy co se to vlastně fyzicky nastavuje (ve kterém souboru) a ještě jsem málo motivován použít strace.
  A jestli je to všechno, co je třeba nastavit.

Diky za snahu.