Re: Kdenlive změna framerate

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Prosinec 1 11:04:37 CET 2017

Nevim zda to je presne to to potrebujete, ale kdenlive v podstate vytvari
XML, podle ktereho pak sestavuje vysledek pri exportu. To XML se da
normalne editovat v editoru (coz v podstate dela i ten kdenlive). Pokud
znate hodnoty pred a po zmene, tak by sly v tom XML rucne zmenit po
prepoctu trojclenkou. Je to teda trochu hardcore, clovek by tedy cekal ze
to zvladne i ten editor ze...