pipe v c

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Prosinec 4 20:39:00 CET 2017

Zdravim vsechny,

chtel bych se zeptat zda je mozne udelat 2 pipe do jednoho procesu a to
tak ze jednu pipe napojim na stdin a druhou na stdout procesu a ja pak
poslu data do jedne pipe a vysledek si prectu z druhe pipe. Nejake
priklady jsem nasel, ale koncily tim, ze slo jednou zapsat a jednou
precist a konec. Ja bych potreboval vicekrat za sebou zapsat a precist.
Cele se to snazim udelat v C a nejak se mi nedari. Kdyz chci jen cist,
nebo jen psat tak pouziju funkci popen a uplne bez problemu.

Nemate nekdo s timto zkusenosti?

Diky
Milan