pipe v c

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Úterý Prosinec 5 01:20:33 CET 2017

Dobrý den..

Normálně se to řeší místo kolon dočasnými soubory.

S pozdravem

--
Ing. Leoš Houser, ředitel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: https://www.aacomputer.cz
Blog:    https://it-blog.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Milan Kratochvíl" <krata.milan na seznam.cz>
Komu: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
Odesláno: 4. prosince 2017 20:39
Předmět: pipe v c

Zdravim vsechny,

chtel bych se zeptat zda je mozne udelat 2 pipe do jednoho procesu a to
tak ze jednu pipe napojim na stdin a druhou na stdout procesu a ja pak
poslu data do jedne pipe a vysledek si prectu z druhe pipe. Nejake
priklady jsem nasel, ale koncily tim, ze slo jednou zapsat a jednou
precist a konec. Ja bych potreboval vicekrat za sebou zapsat a precist.
Cele se to snazim udelat v C a nejak se mi nedari. Kdyz chci jen cist,
nebo jen psat tak pouziju funkci popen a uplne bez problemu.

Nemate nekdo s timto zkusenosti?

Diky
Milan