Re: tuner evolveo sigma t2 hd dvb-t2 h.265/hevc usb tuner

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Pátek Prosinec 8 16:35:31 CET 2017

> Od: Jan Hrach <jenda na yakumo.hrach.eu>
> Komu: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>,
> Datum: 08.12.2017 08:08
> Předmět: Re: tuner evolveo sigma t2 hd dvb-t2 h.265/hevc usb tuner

Já si tuner představuju jako něco, z čeho padá transportní stream. Jestli v tom je H.265, H.264 nebo třeba obsah blockchainu je tuneru úplně jedno a je to záležitost čistě SW na počítači.

Sice jsem se nedpzvěděl, co jsem asi chtěl, ale i tak děkuju za reakci. Taky něco nového.

K označení tuner:
takhle se to běžně označuje na skoro všech HW serverch, které se tématice věnují,
napríklad: https://www.tvfreak.cz/evolveo-sigma-t2-novy-usb-tuner-pripraveny-na-dvb-t2/5831

díky
JN