tuner evolveo sigma t2 hd dvb-t2 h.265/hevc usb tuner

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Pátek Prosinec 8 16:48:36 CET 2017

On 8.12.2017 16:35, jaroslav noví wrote:

> Já si tuner představuju jako něco, z čeho padá transportní stream. Jestli v tom je H.265, H.264 nebo třeba obsah blockchainu je tuneru úplně jedno a je to záležitost čistě SW na počítači.
>
> Sice jsem se nedpzvěděl, co jsem asi chtěl, ale i tak děkuju za reakci. Taky něco nového.
>
> K označení tuner:
> takhle se to běžně označuje na skoro všech HW serverch, které se tématice věnují,
> napríklad: https://www.tvfreak.cz/evolveo-sigma-t2-novy-usb-tuner-pripraveny-na-dvb-t2/5831
>
> díky
> JN

Vždyť jo. A podle mě z té USB krabičky prostě padá transportní stream a je na počítači, co s ním udělá. Nebo alespoň u DVB-T(1) to tak vždycky bylo. Takže podpora HEVC je záležitostí SW (a mplayer to umí).

--
Jan Hrach | https://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E