Strih videa pod Linuxem?

David Jež Dave.Jez na seznam.cz
Středa Únor 8 11:46:18 CET 2017

Přesně na tyto případy (spojit více známých videí a prostříhat) používám také avidemux a hlavně volby copy, není tak nutné celé video přepočítávat znova a netrvá to věčnost.

Gtk ksicht k tomu je již nepodporovaný a neudržovaný, takže buď použít staší rpmka, kde je ještě gtk verze nebo holt Qt. Ta je závislá jen na Qt knihovně, netahá to půl KDE.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Kasprzak
Komu: linux na linux.cz
Datum: 8. 2. 2017 9:25:24
Předmět: Strih videa pod Linuxem?

	Dobry den,

cim tak strihate video pod Linuxem? Asi nepotrebuju nic sofistikovaneho,

pokud mozno co nejjednoduseji prohlednout video (nebo vic), oznacit

si body odkud pokud zachovat a co naopak vystrihnout, mozna doplnit

samostatnou zvukovou stopu.

	Zkousel jsem pred casem myslim openshot, cilem bylo vzit asi

20 kratkych videi z fotaku, prostrihat to a seskladat do jednoho videa.

Kdyz uz jsem mel poznacenych asi u 15 z nich, v jakem poradi a co sestrihat,

tak to spadlo a vzalo to celou praci s sebou. To ale bylo dva roky zpatky,

treba je ted situace lepsi.

	Jako hlavne at to funguje, ale pokud bych si mel vybirat, tak jako

uzivatel XFCE bych byl radsi, kdyby to pouzivalo Gtk a nepritahlo to s sebou

cele KDE :-)

	Diky za jakekoli tipy a zkusenosti.

-Y.