Strih videa pod Linuxem?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Únor 10 08:20:50 CET 2017

David Jež wrote:
: Přesně na tyto případy (spojit více známých videí a prostříhat) používám také avidemux a hlavně volby copy, není tak nutné celé video přepočítávat znova a netrvá to věčnost.

	Tohle je pěkná vlastnost.

	Já jsem ještě zkoušel pár z těch věcí:

pitivi je zřejmě nad gstreamerem, a i když člověk nainstaluje ty
různé gstreamer-plugins-ugly-bad-nonfree-a-kdovicojeste, tak první video které
jsem chtěl otevřít (z DJI Phantoma) to neotevře, protože nerozumí formátu.
Navíc je to zřejmě GNOME aplikace, která si sama dělá window manager (bleeee).

openshot mi spadl hned při otevírání videa se segmentation fault, ale v těch
hláškách co blije na stderr (a že jich je skoro tolik, jako když pustíte
aplikaci v Javě :-) jsem vyčetl, že se snaží spojit na analytics.google.com.
To jsme teda dopadli, že nás šmírují nejen weby a mobilní aplikace, ale už
dokonce i desktopové aplikace.

avidemux mi zatuhnul, když jsem nastavil start marker a end marker
a chtěl s tím start markerem posunout. A teda taky to blije na stderr
chyb jako Java.

	Asi teda zkusím ten kdenlive, nemůže to být horší než
GNOME aplikace...

	Díky všem za odpovědi.

-Y.
--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |