Strih videa pod Linuxem?

David Jež Dave.Jez na seznam.cz
Pátek Únor 10 10:00:32 CET 2017

Ten výpis chyb je trochu mor. Kdenlive horší není, bez obav, ale v nějakých verzích mi padal při vyklikávání přesahu pro filtry také. Hlavně každý má ale trochu jiný přístup, kdenlive chce rozvěsit po časové ose stopy a skládat je dohromady potom nastavit všemožné parametry výstupního videa a nechat ho pracovat. To je výborné v případě typu videa z dovolené, každá kamera má jiný formát, udělat prolínačky, do toho mapku a nějakou slideshow z fotek. Naopak pro přístup slepit pár videí a něco vystříhat (obligátní usecase "vystříhat reklamy") kdy nechci efekty a výstupní formát je shodný se vstupními je rychlejší jedna časová osa ("páska") v avidemuxu.

Markery se nejlíp nastaví u komprimovaného videa po jednom, kolem vpravo jak na videu přejedeš nezajímavé části rychleji, spomalíš kde chceš stříhat a potom volíš kroky šipkama nahoru nebo dolů, kdy jde po klíčových snímcích, kde je bezpečné stříhat, pak kli A, B, del a hotovo. Chyb to háže hlavně při posouvání mimo rozsah.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Kasprzak
Komu: Diskuse o Linuxu v cestine
Datum: 10. 2. 2017 8:21:15
Předmět: Re: Strih videa pod Linuxem?

David Jež wrote:

: Přesně na tyto případy (spojit více známých videí a prostříhat) používám také avidemux a hlavně volby copy, není tak nutné celé video přepočítávat znova a netrvá to věčnost.

	Tohle je pěkná vlastnost.

	Já jsem ještě zkoušel pár z těch věcí:

pitivi je zřejmě nad gstreamerem, a i když člověk nainstaluje ty

různé gstreamer-plugins-ugly-bad-nonfree-a-kdovicojeste, tak první video které

jsem chtěl otevřít (z DJI Phantoma) to neotevře, protože nerozumí formátu.

Navíc je to zřejmě GNOME aplikace, která si sama dělá window manager (bleeee).

openshot mi spadl hned při otevírání videa se segmentation fault, ale v těch

hláškách co blije na stderr (a že jich je skoro tolik, jako když pustíte

aplikaci v Javě :-) jsem vyčetl, že se snaží spojit na analytics.google.com.

To jsme teda dopadli, že nás šmírují nejen weby a mobilní aplikace, ale už

dokonce i desktopové aplikace.

avidemux mi zatuhnul, když jsem nastavil start marker a end marker

a chtěl s tím start markerem posunout. A teda taky to blije na stderr

chyb jako Java.

	Asi teda zkusím ten kdenlive, nemůže to být horší než

GNOME aplikace...

	Díky všem za odpovědi.

-Y.

--

| Jan "Yenya" Kasprzak  |

| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |

Assuming that OpenSSL is written as carefully as Wietse's own code,

every 1000 lines introduce one additional bug into Postfix."   --TLS_README