zobrazovani stranek

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Středa Únor 15 18:11:52 CET 2017

Dobry den
Rád bych se zeptal, na fungovani mrtvych kláves v linuxu jako celku, nebo v jednotlivych programech, nejlepe jak to nakonfigurovat tak, aby to chodilo.

Pracuji s programem kile na pořizování textů. Nejsem znalec LAtexu, jen píštu texty jako pomoc kolegovi. ktery si pak cele zpracuje.
Když chci napsat n(t,d) s háčkem, tak mi to nejde, napíše to text bez háčku. Přitom v konzoli, používam program konsole, tam znaky s háčkem vypiší. Do kile to jse zkopírovat, ale je to takové nepohodlné.
Když jsem zkoušel Texstudio, tam to take fungovalo dobře.

už jsem si ale zvyknul na styl práce s kile a rád bych u něj zůstal.
Něvěděl by někdo prosím čím to?

Používám KDE plasma, systémové kódováni utf8. V systémové nastavení KDE mám rodinu fontů Dejavu.V konzoli mám nastavený konzolový font lat2-16. Klavesové mapy, ktere jsem zkoušel, ale bez efektu jsou cz.map.gz a cz-us-qwertz.map.cz

díky za pomoc
JN