Re: balíček blokuje sám sebe

lv ludvik.vlcek na gmail.com
Neděle Leden 22 17:28:05 CET 2017

Dne 21.1.2017 v 20:46 Marek Antoži napsal(a):
> Dobry vecer,
>
> verzi, kterou mate je testing. Tam bych se nedivil nicemu, Kdyz tak
> napiste spravci baliku. Dela Vam to same i pro stable verzi (2014,
> pripadne 2012)?
Jo, souhlasím, ale občas potřebuji vyzkoušet některé vlastnosti, které
ve stable větvi nejsou, takže se obvykle příliš nedivím. Jen jsem si
nejspíše přehlédl přesný význam listingu, viz příspěvek p.Čerňanského.
Za upozornění tímto velmi děkuji.

Stable verze jsou v pohodě, žádný problém.
Tohle jsem zkoušel na druhém (viruálním) stroji, právě, abych si
nerozbil funkční systém, který potřebuji k práci...

Děkuji všem za pomoc
přeji pěkný den