Caste oznamy o nedorucitelnosti emailov

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Červenec 7 08:53:00 CEST 2017

Petr Simek wrote:
: On Fri, 30 Jun 2017, Martin Mokry wrote:
:
: >Ahojte.
: >
: >V poslednej dobe (cca 2 mesiace) mi chodia emaily o pozastaveni clenstva v
: >skupine kvoli nedorucitelnosti emailov. Mail mam vsak na gmaili, kde by
: >nemal byt problem s dorucenim. Prispevky mi pravidelne chodia, neviem preco
: >je ten problem s nedorucitelnostou. Musim zakazdym obnovovat clenstvo
: >manualne. Co s tym?
:
: Omezit moznost prispivani do konfery jen pro registrovane.

	Opravdu tohle chceme? Mě tohle vždycky přišlo jako antiuživatelské
opatření, protože člověk má víc adres, někdo třeba má právě kvůli spamu
speciální adresu pro každou konferenci, a musel by si pak registrovat víc
adres. Tohle bych nerad dělal. Ale pokud bude obecné přesvědčení, že to chceme,
asi to tak můžu nastavit.

: Takhle sem
: chodi spoustu SPAMu. Kdyz to prijemce odmita prevzit posle mu to kontrolni
: zpravu a pokud ma striktni antispam a odmitne prevzit i tu, tak ho
: konfera vyradi. Mne z toho duvodu obcas chodi ty kontrolni zpravy...

	Jo, takto to je.

	Já občas projdu archív a těmi spamy nakrmím statistický filtr,
který je na vstupu konference, ale většinou to pomůže jen dočasně.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |