Caste oznamy o nedorucitelnosti emailov

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červenec 7 09:36:46 CEST 2017

On Fri, 7 Jul 2017, Jan Kasprzak wrote:

> : Omezit moznost prispivani do konfery jen pro registrovane.
>
> 	Opravdu tohle chceme? Mě tohle vždycky přišlo jako antiuživatelské
> opatření, protože člověk má víc adres, někdo třeba má právě kvůli spamu
> speciální adresu pro každou konferenci, a musel by si pak registrovat víc
> adres. Tohle bych nerad dělal. Ale pokud bude obecné přesvědčení, že to chceme,
> asi to tak můžu nastavit.

Tohle byval casty argument ale plati porad jeste ? Vzhledem k poctu
prispevku zde.. Pokud ma nekdo vic adres z kterych chce prispivat
muze si je zaregistrovat a nastavit u nich "nomail" v listservu
takze prispevky mu budou chodit jen na jednu adresu. Nebo dalsi
moznost ze to bude spravce aktivne resit a spammery blokovat.