Meta tema: Re: Caste oznamy o nedorucitelnosti emailov

Vláďa Macek macek na sandbox.cz
Pátek Červenec 7 21:11:59 CEST 2017

Diky za diskusi.

Jsem letity clen, u linuxu od roku 1996, mam urcity kontext. Spojeni s
usenetem, kterym byval spam vysvetlovan, uz asi je pase, ne? Nevim. Osobne
ty spamy pro me az tak velky problem nejsou, mazu toho stejne denne dost.

Na druhou stranu reg-wall by mi taky nevadil, je to standard. Od zdejsich
clenu se da ocekavat schopnost dojednani vice registraci s mailmanem...

Jestli muzu: Za co bych byl, by byla urcita liberalizace pravidel pro
propoustene maily. Pokud vim, je zakazano posilat maily v UTF-8. Proc, v
dnesni dobe?

A spam v kodovani iso-2022-jp, ktery byl rozeslan, nevadi? Neni to ponekud
nevyrovnane? A jak vubec prosel?

Zakaz multipart/alternative je dnes potreba?

Linux se za dobu zivota konference dostal do mainstreamu, uz nepotrebuje
advokaty. Uvital bych rozsireni zaberu na systemy unixoveho typu.

Obcas mam potrebu poslat oznacenou off-topic zpravu a dostanu pomoc. Je to
treba zakazovat pri dnesnim trafficu?

Taky jsem mel pred 20 lety tendenci psat zakoniky typu
http://www.linux.cz/mailing-list/. Tehdy mozna to melo nejaky smysl,
mysleli jsme si trochu jako Sheldon Cooper, ze jsme logicti a kdyz se budou
vsichni tak chovat, bude na svete mene valek.

Pravda je ale jinde a dokument by si podle me zaslouzit radikalni
zjednoduseni, zcitelneni. Staci dulezite odrazky, odkaz na zdravy rozum,
netiketu humorne ci odkazem a done. Dnes lidi ctou tim vic, cim kratsi je
dokument.

I tento mail docte jen 10% lidi.

Tem dekuju,

Vlada