Java applety v prohlížeči

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 4 08:34:15 CEST 2017

	Dobrý den,

jaký je tento týden postup pro to, aby se mi zobrazily v prohlížeči Java
applety? Vypadá to, že Firefox 53 přestal tohle z nějakého důvodu podporovat,
ale přitom je spousta zařízení, která tady s námi budou ještě klidně dalších
10 let, která se ovládají přes Java applet.

	Jsou to všelijaké ty IPMI BMC, které přes tohle mají lokální
konzolu (i když ta jde přinejhorším řešit přes IPMI jinak), ale hlavně
různé ty budovové systémy typu vzduchotechniky, chlazení, různé
MaR/SCADA kontrolery, atd - to jsou věci, které fakt nejbližších 10 let
nenahradím.

	Jak tohle řešíte? Přece takovýchto zařízení bez možnosti upgradu
musí mít každá instituce plný barák. A asi odpověď není "Použít MSIE"
nebo "Použít Firefox 52, který bude Javu podporovat ještě rok a půl".

	Díky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |