Re: Java applety v prohlížeči

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Květen 4 08:48:49 CEST 2017

Ahoj Yenyo,

> jaký je tento týden postup pro to, aby se mi zobrazily v prohlížeči Java
> applety?

je to hrozné, ale já radím “zakonzervovaný VM”. Bohužel někdy je nutné mít i více takových VM, protože nastavení pro různá zařízení mohou být konfliktní. A někdy mají tyto VM i svůj vlastní release cyklus, protože při updatu FW jednotlivých zařízení může dojít k tomu, že je obraz již nepoužitelný.

A Java je vlastně v pohodě. Některá zařízení používají ještě Flash. Výhodou VM je, že administrátor daného zařízení není vázán svým vlastním OS a také to, že VM může běžet v nějakém kontrolovaném prostředí.
--
Pavel Janík