Java applety v prohlížeči

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Sobota Květen 6 19:50:20 CEST 2017

Petr Pisar wrote:
: On 2017-05-04, Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
: > jaký je tento týden postup pro to, aby se mi zobrazily v prohlížeči Java
: > applety? Vypadá to, že Firefox 53 přestal tohle z nějakého důvodu podporovat,
: > ale přitom je spousta zařízení, která tady s námi budou ještě klidně dalších
: > 10 let, která se ovládají přes Java applet.
: >
: Zatim mam vsude Firefox 52.
:
: Poslednich nekolik let se rika, ze aplety jsou mrtva technologie
: a budoucnost je Web Start. I tak jsem vydoloval z webu Oraclu
: <https://java.com/en/download/installed8.jsp> odkaz na JNLP, ale
: spusteni pres "javaws -jnlp" pada na nedefinovane vstupni tride. Jak se
: zadava rucne, jsem nezjistil. "javaws -html" samozrejme nefunguje kvuli
: javascriptu.
:
: Zkusil jsem OpenGL test
: <http://jogamp.org/deployment/jogamp-current/jogl-applet-runner-newt-gears-normal-napplet.html>
: a ten po zkompilovani icedtea-web s podporou tagsoup timto prikazem
: funguje:
:
: $ javaws -html 'http://jogamp.org/deployment/jogamp-current/jogl-applet-runner-newt-gears-normal-napplet.html'
:
: Ale osobne od toho necekam zazraky a spise bych se divil, kdyby neco
: slozitejsiho fungovalo.

	Tohle mi funguje potud, ze jedna javova vizualizace jakesi
technologie se zobrazi, jde v tom klikat, ale nefunguje mi cokoli, co vyzaduje
klavesnici - vstupni policka do kterych se nastavuji teploty, prutoky
a podobne. Tusite nekdo, cim by to mohlo byt?

	Diky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |