přesměrování http požadavků z apache na iis

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Úterý Květen 23 17:53:33 CEST 2017

hezký podvečer,

mám takový zapeklitý problém.
Potřebuji přesměrovat příchozí http požadavky z apache serveru na win server s IIS. IIS běží na win serveru 2016.
Komunikace by měla zabezpečená přes port 443.

Na apache serveru jsem si nastavil certifikáty, které mám od nějaké low cost certifikační autority.
Pokud požadavky končí na apache serveru, vše funguje jak má, browser zobrazí zelený zámeček.
Mám několik virtuálních serverů, vše se zdá v pořádku.
Nejdemi ale nastavit apache server tak, aby zabezpečenou komunikaci redirektoval na jiný stroj, s jinou IP adresou.
Na něm musím provozovat windowsí server s IIS a taky bych rád zabezpečenou komunikaci.

Čeho bych se měl chytit, od čeho se odpíchnout, nějak jsem se v tom zamotal a docela ztumpachověl.

díkyza postrčení

JN