Re: přesměrování http požadavků z apache na iis

Úterý Květen 23 18:26:30 CEST 2017

On Tue, 23 May 2017, jaroslav noví wrote:

> Nejdemi ale nastavit apache server tak, aby zabezpečenou komunikaci
> redirektoval na jiný stroj, s jinou IP adresou.

Když říkáte "nejde mi", tak tím myslíte, že (a) vůbec nevíte jak, nebo že
(b) jste něco zkoušel a nefungovalo to?

Ad (a) zkuste třeba mod_proxy v režimu tzv. reverse proxy.
Ad (b) sdělte, co jste zkoušel.

> Na něm musím provozovat windowsí server s IIS a taky bych rád
> zabezpečenou komunikaci.

Jako komunikaci mezi tím Apachem a IIS? S tím by asi neměl být zásadní
problém a s mod_proxy by to mělo být možné. Jediný chyták by byl, kdybyste
chtěl používat klientské certifikáty.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sçay-je?"