RE: přesměrování http požadavků z apache na iis

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 23 18:27:28 CEST 2017

Na apachi udělat redirect a na IIS pak musí být certifikát pro správnou
doménu. Každopádně pokud apache nebude fungovat jako reverzní proxy, tak si
nedovedu moc představit, že IIS bude vystupovat pod stejným DNS názvem jako
apache.