Re: přesměrování http požadavků z apache na iis

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Úterý Květen 23 21:09:12 CEST 2017

On Tue, 23 May 2017, jaroslav noví wrote:

 > Nejdemi ale nastavit apache server tak, aby zabezpečenou komunikaci
 > redirektoval na jiný stroj, s jinou IP adresou.

 Když říkáte "nejde mi", tak tím myslíte, že (a) vůbec nevíte jak, nebo že
 (b) jste něco zkoušel a nefungovalo to?

Zkoušel a nefungovalo to

 Ad (a) zkuste třeba mod_proxy v režimu tzv. reverse proxy.
 Ad (b) sdělte, co jste zkoušel.

O proxy režimu jsem si něco vygooglil a zkoušel. Sice si nejsem jistý proč to nefungovalo, ale asi jsem se zamotal do cetifikátů.

 > Na něm musím provozovat windowsí server s IIS a taky bych rád
 > zabezpečenou komunikaci.

 Jako komunikaci mezi tím Apachem a IIS? S tím by asi neměl být zásadní
 problém a s mod_proxy by to mělo být možné. Jediný chyták by byl, kdybyste
 chtěl používat klientské certifikáty.

Ano, to jsem se všude dočetl. Zítra se podívám přesně, jaké jsem používal certifikáty a jak jsem to nastavil. Tady bude nejspíš problém.

díky za nápovědu

JN