Re: přesměrování http požadavků z apache na iis

Úterý Květen 23 23:32:13 CEST 2017

On Tue, 23 May 2017, jaroslav noví wrote:

>  O proxy režimu jsem si něco vygooglil a zkoušel. Sice si nejsem jistý
> proč to nefungovalo, ale asi jsem se zamotal do cetifikátů.

Pořádně si přečtěte logy. A pokud z nich nezjistíte, v čem byl problém,
tak nastavte, aby to do logu zapisovalo detailnější informace (LogLevel
debug případně traceX pro nějakou vhodnou hodnotu X).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sçay-je?"