upgrade linuxu

Marek Antoži Marek.Antozi na 7gods.org
Středa Listopad 1 15:55:47 CET 2017

On 11/01/2017 02:57 PM, Ales Filip wrote:

> Mám tady počítač, na kterém je nainstalovaný 32bit Linux Mint Maya 13 s
> LTS (prodloužená podpora).
> Běží na tom Apache, PHP, Samba, FTP, SMTP, a pár dalších věcí.
>
> Bohužel ale ta prodloužená podpora skončila. Potřeboval bych udělat
> upgrade na novou verzi 18.2 opět s LTS.
>
> Nechce se mi to ale všechno přeinstalovávat. Jakým způsobem ten upgrade
> udělat, abych s tím měl co nejméně práce a problémů?
>
> Mám k dispozici stejný HDD, takže si můžu udělat zálohu přes ddrescue,
> kdyby se to náhodou pos...

Dobrý den,

podívejte se na https://community.linuxmint.com/tutorial/view/2316
Pročtěte si komentáře pod článkem, určitě si udělejte zálohu, ke které
se můžete vrátit a server rychle vrátit do oběhu a pak přemýšlet co dál.
Nevím jak velké okno na odstávku máte, podle toho bych pak řešil celý
upgrade.

S pozdravem,

Marek Antoži