upgrade linuxu

Petr Franta petr.franta na gmail.com
Středa Listopad 1 16:39:38 CET 2017

Já jsem si dělal přechod mezi počítači a verzemi Mint pomocí programu
"Aptik". Zálohuje takřka vše potřebné včetně PPA.
Obnovu jsem dělal stejným programem, který nabízí možnost volby toho, co
vlastně chci obnovit, což se mi velmi hodilo, protože přechodem se některé
programy mohou lišit, takže jsem si obnovil jen to, co jsem skutečně
potřeboval.
Samozřejmě jsem si zazálohoval celý disk, kdyby něco selhalo, ale naštěstí
jsem to nepotřeboval.

Petr