upgrade linuxu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Listopad 1 17:40:17 CET 2017

On Wed, 1 Nov 2017, Ales Filip wrote:

> Nechce se mi to ale všechno přeinstalovávat. Jakým způsobem ten upgrade
> udělat, abych s tím měl co nejméně práce a problémů?

Osobne bych si jeste pred tim nekam odlil kopii , zmenil IP adresu ,
povypinal sluzby ktere nekam neco posilaji a udelal si ten upgrade
hezky cvicne na te kopii abych vedel do ceho lezu a co vsechno budu
muset resit.

> Mám k dispozici stejný HDD, takže si můžu udělat zálohu přes ddrescue, kdyby
> se to náhodou pos...

Zalohu pred zacatkem upgrade urcite taky a mezi tim muze poslouzit jako
ta cvicna kopie ...