Celeron N3450 (Zotac CI327) se zasekava

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Listopad 24 13:47:07 CET 2017

Jan Kasprzak wrote:
: narazil jsem na takovou fakt podivnost. Nejaky uzivatel chce nahradit
: nejake stroje ktere jsem mu driv instaloval za nove. Vybrali si
: vec s nazvem "Zotac Zbox CI327 Nano", coz je takova mala krabicka
: pasivne chlazena s procesorem Celeron N3450. Jako uloziste je tam
: nejake SATA SSD od A-Data. Na planovany ukol by to bohate melo stacit.
[...]
: 	Prijde mi, jako by se to mezi stisky klaves nekde uspavalo
: nebo delalo neco podobneho, co operacni system sam nevidi jako zatez.

	Jo, tohle bylo ono. Asi pomohlo to takhle explicitne napsat
do konference :-)

	Vlezl jsem do BIOSu a zakazal C-states, a od te doby to
funguje normalne. Pod tou volbou s C-states bylo jeste submenu s nekolika
dalsimi volbami, mozna by pomohlo zakazat jen neco z toho submenu,
ale tak funguje to a nemam cas to resit dal.

	Pisu pro pripad, ze by nekdo narazil na neco podobneho.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |