unable to install GRUB in dummy on debian stretch

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Neděle Říjen 29 13:14:02 CET 2017

On Sun, 29 Oct 2017, c0re wrote:

> Zdravim,
>
> kupil som si laptop Acer Aspire 3 A315-31-C4YJ bez OS.
> Chcem do neho nainstalovat Debian 9 64b.
> Instalacia skonci na: Unable to install grub-install dummy : Fatal Error
> V laptope nie je mozne nastavit Legacy mode, ale len UEFI.
> Secure boot je Disable.
> Nejako si mi to nedari nainstalovat normalnou cestou.
> Skusal som viac vydani, bez vysledku.
> Viete mi niekto, prosim, poradit, v com by mohol byt problem?
> Dakujem.

Jde debian instalovat bez zavadece? Pokud ano, zkuste preskocit instalaci
grubu pak nastartovat live, primountovat debian z disku a pustit
grub-install z nej. Pro zjednoduseni bych asi nevolil instalaci na
lvm/raid kdovico, ale jen normalni oddil.