spuštění skriptu

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Neděle Duben 29 14:12:18 CEST 2018

Ahoj všichni,
mám takový problém.

Pužívám KDE a SDDM s plasmou. A potřebuju po přihlášení uživatele a naběhnutí jeho prostředí spustit skript.
Má pomocí xrandr přehodit levou a pravou obrazovku. Mám dva monitory.
Mám v něm příkazy:
/usr/bin/xrandr --output HDMI2 --pos 0x0 -o normal --primary;
/usr/bin/xrandr --output HDMI1 --pos 1920x0 -o normal --noprimary;

Když ho spustím v terminálu ručně, funguje to a provede se všechno co od něj chci.

Když ten samý skript umisitim do .bashrc, tak se sice provede, ale asi moc brzo, efekt se neprojeví.
Když jsem skript zkoušel dle dokumentace nakopírovat do adresáře ~/.config/autostart, tak se to chovalo stejně, jako když byl v .bashrc
Nepmohlo to.

Kdysi dávno jsem se něčím podobným zabýval, ani za zlatý prase si nevzpomenu, jak jsem to tenkrát vyřešil.

Řešili jste něco takovýho?

Díky

JN