CZLUG a web www.linux.cz

Adam Pribyl - proc.linux.cz proc na linux.cz
Sobota Duben 28 16:44:30 CEST 2018

Naprosta vetsina techto webu byla o jednotlivcich. Ti postupem casu prisli
o cas a pokud to neprebere nekdo jiny, zustane to zakonzervovane jak bylo
(vim o cem mluvim protoze jsem zakladal czilla.cz (dnes mozilla.cz a
spol), fedora.cz (dnes mojefedora.cz), i proc.linux.cz).
Problem ma dve roviny:
1. aktivni lidi, kteri se tomu budou venovat
2. lidi, kteri to budou cist

I na mojefedora je ovsem videt, ze lidi, kteri se na web vubec koukaji
ubyva a to presto, ze je tak nejak aktivni. Duvody se muzu jen dohadovat,
ale je to nejspis prevaha socilnich siti a prechod vetsiny populace na
mobily, cimz celkovy zajem o podobnou tematiku a tedy weby upada.

Zdrojaky k proc.linux.cz mam ja, je to par statickych stranek, dnes
vystavenych na www.linux.cz. Pokud to chce nekdo prevzit neni problem,
jenze web www.linux.cz by asi chtel zamest cely.

Osobne v techto prezentacich ale nevidim moc budoucnost a jedine rozumne
co by se s tim dalo udelat je to konsolidovat a vsechny je nasmerovat na
jeden web, ktery bude treba prezentovat mirne odlisny obsah podle domeny.

Adam Pribyl

PS: proc na linux.cz jsem ja, dan i kas i ja jsme v konferenci linux na linux.cz
kam jeste obcas nekdo neco pise.

Adam Pribyl
Proc pouzivat linux
http://proc.linux.cz/