Jak zhasnout světlo

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Pátek Srpen 24 09:50:33 CEST 2018

Zdravím.

Používám Debian 9.5, LIO kernel target, FC karty Qlogic
a celé to nastavuji pomocí targetcli z balíku targetcli-fb.

Nastavil jsem backstores, luns, mapování, ...  Vše funguje
jak přes FC switch, tak na přímo.

Problém mi nastává, když chci target ukončit do té míry,
abych mohl na FC portech "zhasnout světlo". Myslel jsem
si, že bude stačit ukončit LUNy, (clearconfig), zastavit
službu, kterou jsem spouštěl (/etc/init.d/rtslib-fb-targetctl
nebo systemctl stop ...) a odloadovat ovladač FC řadiče.

Ale to mi nefunguje.

Ovladač qla2xxx používá tcm_qla2xxx a ten "drží" jaderný proces
tcm_qla2xxx_fre.

Kde prosím dělám chybu ?

Pavel