podivny obrazek

Vláďa Macek macek na sandbox.cz
Úterý Únor 27 17:20:29 CET 2018

Zdar,

mam tu takovou zahadu. Konvertuju kvuli optimalizaci obrazky ze stareho
archivu, a to skriptem, jehoz zakladem je vykonny mozjpeg kompresor a ktery
pracuje na celem strome desitek tisic obrazku. Namatkou jsem ale objevil
nahodile vadne soubory. Jeden z nich je tento:

https://sandbox.cz/~tuttle/tmp/bad.jpg
(27k)

Original k nemu je toto:

https://sandbox.cz/~tuttle/tmp/orig.jpg
(568k)

Kdyz ten blby smazu, skript ho vygeneruje uz spravne:

https://sandbox.cz/~tuttle/tmp/goal.jpg
(239k)

Takze slo o prechodnou chybu. Supr, takze protoze je bad.jpg maly,
predpokladal jsem usekly zapis. Ale at hledam moznost softwarove detekce,
vsechno mi hlasi, ze obrazek je OK.

Vite nekdo, jak najit vadne prevedene obrazky v hromade?

Podobnou optimalizaci pomoci rekomprese delam u videi. Existuje tam nejaka
detekce, jestli cilove video bylo cele zapsano? (Kouknout do zahlavi a
porovnat pocet snimku nebo delku umim.)

Diky!

--
: Vlada Macek  :  http://macek.sandbox.cz  : +420 608 978 164
: UNIX && Dev || Training : Python, Django : PGP key 97330EBD