podivny obrazek

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Únor 27 17:29:44 CET 2018

Zdravim,

odpovim asi jinak nez byste si pral. Tohle jsem videl kdyz doslo ke
spatnemu cteni zdroje a cteci program to proste nejak dokoncil. Na tohle
bych rekl, ze by bylo lepsi mit vystupni log z konverzniho programu a
potom script, ktery by vyhledal chybove hlasky z techto logu. Znamenalo
by to napsat vyhledavaci script a provest znovu konverzi.

Milan