Prepinac rozlozeni klavesnice koliduje se shortcuty

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 4 11:01:33 CET 2018

On Thu, 4 Jan 2018, Michael Mraka wrote:

> Ahoj,
>
> Nezmenili nahodou v XFCE mapovani Alt na Super nebo Meta, jako to udelali pred
> lety v Gnome?

Ja skocil rovnou do 17.10 a klavesnice zatim preklapim jen mysou.
Ale udajne to snad jde:

sudo apt install gnome-tweak-tool

gsettings set org.gnome.desktop.wm.keybindings switch-input-source "['<Shift>Alt_L']"
gsettings set org.gnome.desktop.wm.keybindings switch-input-source-backward "['<Alt>Shift_L']"

gsettings get org.gnome.desktop.wm.keybindings switch-input-source
gsettings get org.gnome.desktop.wm.keybindings switch-input-source-backward

Sam bych potreboval v englicke klavesnici jednorazove napsat cesky znak
tak, jak to jde jinde snadno Alt_R<key>...

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |