Tandberg VXA-3

Jozef Slovak slovak na abakus.sk
Úterý Leden 9 21:44:36 CET 2018

Dobry den,

Prepacte , ze az teraz , ale mam na Vas :

Pozeral som parametre mt , ale mam otazku ..
Ako naformatovat , resp. vymazat pasku ??
Alebo. Ako nastavim program amanda/bacula na  /dev/nst0 ??

A mam este jednu otazku .. Ako zrusim uspanie USB ??
Mam na servri tlaciaren USB cez CUPS. USB zaspi a nic netlaci ..
Co Vy na to ??

Jozef Slovak

Odpovedam na spravu zo dna štvrtok, 12. októbra 2017, 14:28:02, v ktorej ste napísali: