Tandberg VXA-3

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 9 22:39:43 CET 2018

On Tue, 9 Jan 2018, Jozef Slovak wrote:

> Pozeral som parametre mt , ale mam otazku ..
> Ako naformatovat , resp. vymazat pasku ??

Nijak, respektive prepsat. Programem mt prejedete na zatacek pasky,
pak muzete preskakovat soubory/sessions dopredu a zpet, nastavit
velkost bloku , vyhodit pasku, zkontrolovat jestli je paska online.

Velikot bloku muzete nastavit bud 0 coz znamena cokoliv nebo neco
konkretniho, myslim ze kazdy ulozeny soubor muze mit ruznou.
Doporucuji zkusit ruzne velikosti bloku a merit rychlost.

Ja pouzival tar ktery zarovnava na 10240, takze jsem pouzival tuhle
velikost bloku na cele pasce. Pri tehle velikosti bloku uz to davalo
maximalni rychlost (pri mensi velikosti sla rychlost dolu). Pomocne
info soubory ktere jsem si zapisoval mezi zalohy jsem doplnoval
mezerama na round 10240 a velikost bloku jsem nemenil..

Proste na pasku zapisujete soubory za sebou a ty na te pasce tvori
session mezi kterymi se da preskakovat. Mozna je tam i funkce najeti
na konec. Da se taky najet na soubor a dal skakat po blocich takze
pokud mate info o obsahu souboru se zalohou muzete najet na konkretni
blok napr v taru kdyz vite na kterem bloku zacina co chcte a nemusite
se tam zdlouhave dostavat ctenim pasky. Previnutim pasky na zacatek
a zapsanim neceho jsou data ktera tam byla pred tim nedostupna.